Snart tillbaka i Västerås
Hallå!
Sorry för seg uppdatering idag, men jag vaknade strax efter 10 och så åt vi frukost på en gång. 
Sen var det dags att packa väskan, fixa mig och så hann jag hjälpa till lite ute på tomten innan de var dags för oss att åka till Ludvika. 
Sitter just nu på tåget och det är bara 30 min kvar tills jag är tillbaka i Västerås igen. 
Den här helgen flög förbi, gick lite väl fort tycker jag och det känns inte som jag hann vila direkt i helgen. 
Igår var vi på loppis och sen var vi ute på tomten fram till 7 på kvällen. 
Senare under kvällen så spelade vi spel, lyssnade på musik och bara umgicks. 
Vid halv 3 imorse gick vi och la oss, och jag känner mig inte ens sliten. 
Jag hade det så himla mysigt igår och det kändes tungt att behöva åka hem igen. 
En extra dag på landet hade inte skadat, men snart åker jag nog tillbaka igen. 
När vet jag inte men det blir nog snart igen, det är så skönt att komma upp till landet ett par dagar och samla krafter och energi. 

Hur som helst, när jag nu kommer hem så ska jag handla hem lite mat osv. 
Har knappt något hemma då jag inte skulle vara hemma i helgen så det blir att gå och handla på en gång när jag kommer hem. 
Sen blir det att kolla på whalgrens värld och sen sova typ. 
Imorgon väntas jobb, och sen är jag ledig på tisdag och sen blir det mer jobb. 
(null)
Är det bara jag som gillar bilden på mig och min hund? Tycker den blev bra, tog en stund innan jag fick till en bild på mig och vovven. 

(null)
Han är juh bara för fin mitt lilla ❤️