Street action?
Godmorgon! 
Onsdag igen, det innebär att det är dags att jobba idag. 
Igår efter jobbet så åkte jag till gamla lägenheten då jag kom på att jag hade mat kvar i frysen och så skulle jag ha sålt min garderob som står kvar men personen som skulle köpa den ställde in. 
Kändes lite sådär men men nu har jag iallafall all min mat i nya lägenheten. 
Sen när jag kom hem så kollade jag på en serie som finns på viaplay och den heter S.W.A.T ni som sett criminal minds vet nog att han som spelat Derek Morgon i Criminal Minds har nu huvudrollen i swat. 
Hur bra som helst är serien, varje avsnitt är ca 41 min men de känns som dom bara är typ 20 min :) 
Har snart sett alla avsnitt som finns ute men på fredag kommer ett nytt avsnitt vilket jag ser fram emot. 
Vill ni att jag gör ett litet bättre inlägg om serien? 
(null)
Idag efter jobbet ska jag eventuellt göra en street action med EF ambassadörer här i Västerås men vi får se hur det blir med det. 
Eller om vi tar det en annan dag, verkade som alla hade fullt upp mer skolarbeten idag :) 
Men vi kanske ses inne i stan idag ändå?