VIP ambassadör night
Godkväll!
Okej blev en sen uppdatering idag, men började dagen med sovmorgon innan jag begav mig mot mamma för att tvätta lite. 
Sen mötte jag upp Malin för att åka till Stockholm, idag var det VIP ambassadör night hos EF. 
Var lite nervös inför mötet med dom andra ambassadörerna men åh så roligt jag hade det. 
Blev en hel del skratt, god mat, lekar och team building. 
Det var så mycket bättre än mina förväntningar, även om jag var den som var äldst där så hade jag det roligt. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Nu sitter jag på tåget hem till Västerås igen, ska förbi mamma lite snabbt och hänga där innan jag åker hem igen. 
Har verkligen haft en toppen dag i Stockholm. 
Är så glad att jag åkte till ambassadör kvällen med EF. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.