Är det bara jag?
Hallå där!
Och så var denna tisdag över, hur fort har inte dagen gått egentligen? 
Det har varit en lång och tuffdag på jobbet, just nu är min hjärna helt slut. 
Jag orkar knapp tänka utan att det gör ont. 
Så nu ska jag kolla lite på youtube, sen på Grey´s samtidigt som jag njuter av en semla. 
Är det bara jag som tycker att det är skönt att komma hem och inte ha en massa måsten? 
Jag tycker om att bara chilla hemma framför en serie, film eller en bok och bara andas efter en dag på jobbet. 
Så himla skönt att komma hem och ladda batterierna inför en ny jobbdag, eller det kanske bara är jag som känner så? 
Jag gör hellre mer på helgerna med familj och vänner och vilar på vardagarna så jag orkar med hela veckan med jobb. 
 
Hur som helst, igår kollade jag på 2 avsnitt av Grey´s så jag har  inte så många avsnitt kvar nu på säsong 3. 
Inser att jag verkligen ligger as mycket efter i Grey´s men men, jag får försöka komma ikapp någon gång. 
Någon mer som ser på den serien? Vad tycker ni? 
Jag gillar verkligen Grey´s och jag vet typ vad jag har att vänta mig i dom kommande säsongerna haha :D 
Så det ska bli spännande. 
Hur som helst så hoppas jag ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.