En dag på stranden
Hallå!
Ligger just nu på stranden och har det bra. 
Vi åt nyss lite lunch och har badat i havet och gått på promenad. 
Ska snart ta och åka till ett museum och sen tillbaka till hotellet och bada i poolen. 
Alltså åh vilket härligt väder det är, det är så himla skönt. Älskar värmen, vill ha det så här året runt det hade varit perfekt. 

Idag ska vi bara chilla,, njuta av solen och värmen. 
Så himla skönt att bara vara, lite bad osv. 
Kommer verkligen vara utvilad sen när jag kommer hem igen. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite bilder jag tagit nu när vi är på stranden. 
Har tagit mer med kameran men alla dom bilder kommer komma upp sen när jag är tillbaka i Sverige igen. 

Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Nu ska jag njuta av solen och sen ska vi på en liten promenad innan vi åker vidare till nästa ställe.