På måndag åker jag
Godmorgon! 
Åh jag har nog aldrig sovit så bra som inatt, somnade mer eller mindre på en gång när jag la mig i sängen igår. 
Vaknade bara en gång inatt annars har jag sovit hela natten hur bra som helst. 
Ville inte alls upp imorse när klockan ringde, men nu är jag vaken och har fått i mig lite kaffe. 
Nu är jag nästan redan för dagen, ska bara fixa mig och göra mig redo för att gå till jobbet. 
Idag är det lång dag på jobbet, vilket känns helt okej ändå. 
Bara 3 (och idag) arbetsdagar sen är det semester. 
På måndag åker jag till Thailand, gissa om jag är taggad? 
Ska bli så otroligt skönt med 2 veckors semester. 
Längtar efter solen och värmen och lite ledigt, ska bli så skönt att vara ledig ett par dagar. 
(null)
Nu måste jag fixa mig och gå mot jobbet om jag ska hinna i tid tills jag börjar.