Planer för helgen
Godkväll! 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en fin torsdag? 
Här har det bara varit bra, lite trött efter en lång arbetsdag men det har ändå varit bra. 
Är lite små förkyld men de börjar kännas lite bättre än tidigare. 
Jag hoppas jag inte blir sjuk nu när jag ska på semester. 
Sista jag vill är att vara sjuk när jag är ledig eller är utomlands. 
Är så sjukt taggad inför en Thailands resa, är nästan klar med packningen. Ska gå igenom den i helgen och lägga till det som fattas. 
Har packat ner två böcker och massa kläder, tror inte jag behöver så mycket kläder som jag har med mig men vet inte vad jag vill ta bort haha. 
Så vi får se om jag tar bort något eller inte, tror inte jag kommer lägga till några läser men man vet aldrig. 

Hur som helst, jag sitter just nu och väntar på att farmen ska börja sen tänkte jag nog läsa lite innan jag går och lägger mig. 
Så skönt att det är fredag imorgon, och att jag slutar tidigt. 
Har lite saker att göra imorgon, ska växla lite pengar, fixa mig inför min systers födelsedags firande. 
Ser fram emot att fira min lillasyster imrogon, det ska bli roligt. 
På lördag blir det en heldag hemma med tvätt och städ och packa. 
Ska bli skönt att vara hemma hela dagen, kommer nog kolla på lite film och läsa lite böcker. 
Har ni några planer för helgen?  (null)