resefeber?
Godmorgon eller något åt det hållet. 
Jag har varit vaken en stund, men håller just nu på att packa ner det sista inför min resa, har även tagit bort lite saker som jag tror inte jag kommer använda. 
Ska snart springa ner och tvätta lite kläder så jag har  rena kläder när jag kommer hem sen igen. 
 
Igår jobbade jag på som vanligt, slutade vid 1 så då gick jag på stan och fixade det sista inför min resa. 
Har bara en sak kvar på listan innan jag har fixat klart allt, vilket känns underbart. 
Sen efter jag gick klart på stan åkte jag hem, somnade en stund och sen fick jag det stressigt med att hinna fixa mig och så innan jag skulle in till stan för att fira min lillasyster.. 
Först var jag hem till min bror för att äta mat med honom och min storasyster sen gick vi till min lillasysters fest. 
Det blev senare än jag hade tänkt mig, men vi hade det så himla roligt. Vi lekte lekar, lyssnade på musik och hade det roligt. 
Jag kom hem vid 3 på morgonen, men känner mig inte sliten vilket känns bra. 
Jag tog det ganska så lugnt igår vilket känns bra idag, hade väldigt roligt ändå. 
 
Idag blir det att städa lägenheten, packa och bara chilla hemma en hel dag. 
Nu börjar jag få lite resefeber, är så sjukt taggad på att åka till THailand. 
Det kommer bli så himla roligt, ser fram emot sol och bad och att få hänga med min syster och hennes man. 
Älskar helger då man kan lyxa till frukosten lite. Brukar alltid göra något lite extra till frukost på helger. 
Känns så mysigt med en liten lyxaigare frukost framför tv eller en film eller något. 
#1 - Lars Gustafsson

Härligt varmt och gott i Thailand