Serier
Godmorgon! 
Så var det tisdag igen, vilket innebär att det är dags att jobba. 
Min fot gör fortfarande ont, så jag hoppas de kommer gå bra att jobba fast jag har ont i foten. 
Vi får väl se hur det går.

Hur som helst, igår när jag kom hem ifrån jobbet så lagade jag lite mat och så kollade jag på bästa fiender som finns på Netflix. 
Tror det bara finns en säsong ute nu, har inte direkt kollat ifall det finns mer säsonger eller inte. 
Iallafall så kollade jag på bästa fiender så nu har jag bara ett och ett halvt avsnitt kvar sen har jag sett hela säsong 1. 
Älskar serier som har avsnitt som inte är så himla långa. 
Ibland väldigt ofta så tappar jag intresse för avsnitt som är väldigt långa. 
Är ni lika som också inte gillar allt för långa avsnitt på en serie? 
(null)
Har ni tips på serier så tipsa gärna, dock gillade jag inte games of thrones så den behöver ni inte tipsa om.