Sjuk igen?
Hallå!
Hur har ni haft det idag?
Har ni haft en bra dag? 
Här är det helt okej, känner mig lite små sjuk så de känns sådär.. 
Men annars är det bra, har två lägenheter på g som jag är intresserade av. 
Sånt hoppas jag får någon av dom, är så skjut taggad på att flytta tillbaka till Västerås. 
Så nu får vi se hur det blir med lägenheterna och hur det går. 

Hur som helst, sitter just nu och kollar på youtube och väntar på att min pizza ska bli klar. 
Har köpt en fryspizza som är i ugnen haha. 
Sen blir det att vila i soffan hela kvällen, vill inte bli sjuk nu innan jag åker till Thailand. 
Känns som jag har så mycket igång just nu haha. 
Har lite saker kvar jag måste skaffa innan jag åker till Thailand tänkte fixa det sista i helgen. 
(null)
Nä nu ska jag äta och sen ska jag kolla film eller något. 
Jag hoppas ni har haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.