Tävling
Godmorgon! 
Så skönt att få sova ut idag :) 
Sitter just nu och kollar på tv och ska snart ta och fixa mig för att åka in till stan. 
Ska handla lite saker inför Thailand resan och så ska jag umgås med Malin en stund. 
Sen får vi se vad jag hittar på,jag har inte gjort några planer för kvällen utan vi får se vad jag hittar på. 
Har ni några roliga planer för dagen? 
(null)
Vill påminna er om att beställa hem broschyrer på min ambassadör sida på EF. 
Är med i en tävling hos ef och juh mer som beställer hem desso större chans har jag att vinna så in och beställ så jag vinner tävligen. 
Håller tummarna att så många som möjligt beställer, har ni frågor om EF/språkresor osv så fråga så ska jag svara så gott jag kan. 


Hur som helst, nu måste jag fixa mig så jag hinner in till stan för att möta upp Malin. 
Så vi hörs sen igen:) 
(null)