Thailand resa?
Godmorgon! 
Och så var det lördag igen, vilket känns bra. 
Sitter just nu och kollar på nyheterna och kollar resor till Thailand. 
Har hittat lite bra datum och priser till Thailand så nu gäller de att jag får ledigt av min chef så jag kan åka. 
Skulle vara så himla roligt att åka ner till Thailand och hälsa på min syster och hennes man. 
Har aldrig varit där så det blir spännande att se Thailand. 

Hur som helst, jag och Janike håller på att kolla efter tröjor vi kan ha på eminem konserten i sommar. 
Och så pratar vi om konserten osv, vi är sjukt taggade. 
Har mycket att se fram emot den här våren/sommaren. 
Jag hoppas allt går som jag vill det, blir det en del resor, konserter osv. 
Så himla kul att resa och göra saker. 
Har ni några roliga planer för våren/sommaren? 
(null)
Åh vad jag vill att dagarna ska gå så jag kan göra det jag har planerat in. 
Hoppas att jag får ledigt för Thailand nu. 
Om jag får ledigt åker jag om ca 3 veckor haha. 
Det hade varit riktigt cool och roligt att få åka iväg igen. 
Nä nu ska jag fixa mig och sen ska jag in till stan och gå på bio. 
Idag blir det att se på Ted Gärdestad filmen, har hört mycket bra om den filmen. 
Så det ska bli intressant och se hur den är. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.