Thailand
Godkväll.
Alltså åh vilken härlig dag det har varit , även om planet ifrån Arlanda var as sent så har der varit en bra dag. 
Kom till Thailand vid 9 på morgonen, tror klockan var vid 3 halv 4 svensk tid. 
Åkte direkt till hotellet i khao lak, jag och nana drog till stranden och badade lite och kollade hur det såg ut. 
Sen vid 12 (thailändsk tid) så åt vi lunch och sen så badade vi poolen i typ en timme. 
Efter det somnade jag och sov i 3 timmar haha alltså jag var helt slut. 
Sen vid halv 7 på kvällen så gick vi ut och middag på en italiensk resturang och sen blev det lite drinkar på olika ställen. 
Kan med handen på hjärtat säga att det här var en toppen dag. 
Första dagen i Thailand kunde inte ha börjar bättre.
Imrogon väntas bad och museum och sen får vi se vad vi hittar på. 
Tiderna när jag skriver är thailändsk tid så kommentera gärna tiden när ni läst inlägget. 
Jag orkar inte att sitta och räkna tid för när inlägget kommer upp i Sverige. 
Om jag vet den svenska tiden så skriver jag det men om inget står så är det den thailändska tiden som gäller. 
Om jag skriver ett inlägg kl 03.00 så är klickar 09.00 i Thailand så ni vet. 
Kommer blir knas med tid osv men hoppas inte det gör något?
Nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. 
Ska färska ta en massa kort och uppdatera här. 
(null)
(null) (null)
(null)
(null)
Hoppas ni får en fin kväll så hörs vi imorgon igen. 
Nu ska jag sova så jag är redo för morgondagens äventyr .