4 kassar senare
Godkväll! 
Sitter just nu och kollar på talang och bara chillar. 
Kom hem för en timme sedan, har ätit lite mat, fixat i lägenheten och håller på att packa upp allt jag fick av min syster. 
Var hemma hos henne och hjälpte henne att packa lite och så, fick en hel del saker så nu har jag allt hemma. 
Blev 4 kassar med saker, som kläder, väskor, massa böcker, skönhetsprodukter, ljus och städartiklar. 
Så nu har jag massor hemma så jag slipper köpa något nytt. 
Var även förbi affären för att hämta ut ett packet, beställde två böjer för någon vecka sedan som jag fick hem idag. 
Köpte en bok av Moa Herngren (Homecoming Queen) och sen en av Dan Nilsson (bevakaren). 
Nu har jag extremt många böcker att läsa, vilket jag ser fram emot. 
(null)
(null)
(null)
Här är lite saker jag fått, har inte packat upp allt än så mer bilder kommer. 
Hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.