Eminem till Sverige
Hallå!
Hur har ni det? Har ni det bra? 
Här är det ok, mår sådär just nu. 
Är glad att jag bestämde mig för att stanna hemma idag, har känt mig dålig sen förra veckan (typ torsdag/fredag) och igår kände jag mig värre och idag när jag vakande mådde jag inte bra. 
Förkylning är inte min starka sida direkt, men men bara att kämpa på, ska snart ta och fixa lite te och sen kolla på film eller något. 
Har inte gjort så mycket idag, har kollat lite på tv, youtube och läst lite i en bok jag fick i julklapp. 
 
Sitter just nu och lyssnar på Eminem, tror ingen har missat att han kommer till Sverige i sommar? 
Jag är så himla glad att han kommer till Sverige, jag hoppas jag och Janike får tag i biljetter imorgon, 
Dom släpps imorgon så vi ska försöka få tag i varsin biljett så vi kan se han live. 
Vi har pratat om att se han live så länge vi känt varandra och det är några år vi känt varandra. 
(tror jag var 16-17år när jag lärde känna Janike så det är några år) 
Så vi får se ifall vi får tag i konsertbiljetterna eller inte, någon mer som vill se han live? 
 
Lägger upp dessa två låtar med Eminem, har har gjort så sjukt många bra låtar men lägger upp 2 stycken idag.
Nu får vi alla hålla alla våra tummar och tår att jag och Janike får tag i konsertbiljetterna :D 
Lägger även ut dessa bilder ifrån när vi var i Spanien förra veckan. 
Känns lite skumt att vi var där förra veckan..