Frös som en galning
Hallå! 
Hur har ni haft det? Har ni haft det bra? 
Här är det bara bra, lite trött men ändå bra. 
Idag har jag jobbat på som vanligt, ska snart ta och packa det sista inför Spanien resan och sen laga lite mat. 

Igår när jag skulle hem ifrån jobbet så stod jag en timme och väntade på bussen, bussarna till Hallstahammar går en gång i kvarten egentligen förutom igår. 
Så jag stod en timme i kylan och väntade på bussar som aldrig kom. 
Tillslut fick min syster köra mig hem, så istället för att jag kom hem vid halv 5 så kom jag hem halv 6. 
Frös som en galning så jag hoppade in i duschen och sen så frös jag ändå hela kvällen. 
Trodde jag skulle bli super förkyld osv men nää jag hoppas jag klarar mig. 

Hur som helst, jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.  (null)
(null)
Tog dessa två bilder idag på vägen hem ifrån jobbet.