Mindre än en vecka kvar
Godmorgon! 
Sitter just nu och lyssnar på musik, ska snart ta och gå till bussen och åka hem till mamma och daddy cool för att övningsköra idag. 
Vilket jag ser fram emot, sen ska jag hem igen och städa lägenheten, packa och bara chilla. 
Igår var det exakt en vecka kvar tills jag åker till Spanien med familjen. Snacka om att jag är taggad. 
Jag har ingen aning om vad jag ska ha med mig eller så. 
Måste kolla lite vad jag har hemma, väder osv där nere. 
Men åh va jag är taggad på att få åka till Spanien mer familjen.
 Vi kommer åka till Mallis, har aldrig varit på just Mallis men det kommer bli så roligt att få se hur det är där osv. 
(null)
Dock var det inte så länge sedan jag var o Spanien. Var där i början av december och nu ska jag tillbaka :)
Snacka om vilken lyx att få åka utomlands på så kort tid. 

Hur som helst, nu måste jag gå så jag inte missar bussen. 
Vi hörs sen igen.