Övningsköra, plugga osv
Godkväll! 
Trodde jag hade uppdaterat tidigare men har inte skrivit sen första inlägget idag. 
Tjejen med koll, det är jag det. 
Hur som helst, sitter just nu och kollar på Harry Potter  ska snart titta på Farmen. 
Och så pratar jag med mina systrar på messenger, vi planerar vilken tid vi ska ta bussen till Arlanda på lördag. 
Tror vi bestämde att t bussen som går vid 5 på morgonen, kommer bli en lång dag på lördag men en härlig dag. 
Är så taggad att få åka till Spanien med familjen, kommer bli så himla roligt. 

Idag har jag övningsköra med daddy cool, det är så roligt att köra. 
Mycket att ta in och lära sig osv men det kommer nog gå bra. 
Vi körde o typ 15-20 min, vilket var helt okej för mig. 
Vi ska försöka övningsköra minst en gång i veckan och så ska jag studera i böckerna osv. 
Vill gärna ha körkort typ nu haha vi får se hur det går med körkortet och allt. 
Men innan årets slut ska jag ha ett körkort! Det är min plan och än så länge går det bra. 
Har laddat ner app och har böcker att plugga till så det här ska nog gå bra. 

Sen har jag varit hos mina systrar idag, hängt med syskonbarnen och bara haft det bra. 
Känns som ett bra avslut på veckan, är typ redo att jobba imorgon. 
Bara 5 jobbdagar sen är det en veckas semester. 
Tror jag kommer klara det här haha. 
Hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi imorgon.  (null)

(null)