Tävling med EF
Godkväll!
Hur har ni haft det? Har ni haft en bra start på veckan? 
Här har det bara varit bra, va roligt att vara tillbaka på jobbet igen och träffa mina fina kollegor. 
Men gissa om jag är helt slut i huvudet nu? 
Hade en riktigt lång dag på jobbet idag, vilket känns. 
Men imorgon blir det lite kortare dag vilket känns bra. 

När jag kom hem så har jag kollat på de avsnitt av farmen jag missat och sitter just nu och kollar på kvällens avsnitt. 
Någon mer som kollar på farmen? 
Tycker det är ganska underhållande att titta på. 
Får se vad jag hittar på efter jag kollat klart på farmen. 
(null)
min EF sida (HTTP://My.ef.com/Sofia.nilsson om inte länken fungerar)besök min ef sida och beställ hem en eller fler kataloger. 
Jag är just nu med i en tävling med ef och de går ut på att ju fler som beställer kataloger desso större chans har jag att vinna så in och beställ med er :)