Eminem var så sjukt bra!
Godkväll! 
Okej, jag har haft fullt upp sen igår. 
Jag började gårdagen med frukost, packa väskan och sen tog jag en promenad ner till centralen för att möta upp Janike. 
Sen åkte vi till Stockholm för att se Eminem, gissa om vi var sjukt taggade på att se han live? 
Vid halv 2 kom vi fram till hotellet, ett hotell vi inte tycker om.. 
Det började med att dom öppnade kl 15 så vi fick sitta och vänta så som ett par andra fick göra. 
Sen luktade vårat rum spya, det luktade bokstavligen som om någon hade spytt i rummet. 
Kylen luktade illa, det kändes så långt ifrån fräsch som möjligt. 
Men nytt rum fick vi, sen så kommer vi nu till frukost delen, vi var sjukt taggade på hotellfrukost, men vi fick en påse med lite frukost saker i. 
Den påsen hängde då på våran dörr när vi vaknade. 
Men men, själva konserten var grymt bra!
Eminem var "bara" 2 timmar försenad, vilket inte gjorde något alls. 
Han var sjukt bra live, hade så himla roligt. 
Skulle lätt kunna se han igen, det här var med handen på hjärtat den bästa konserten jag varit på. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tog en hel del bilder igår, eller ja jag filmade mest. 
Alltså det finns inga ord på hur glad och tacksam jag är att jag fick se Eminem. 
En artist jag gillat sen jag var liten, som jag nu fått sett. 
Det här kommer jag leva länge på!

Hur som helst, idag så gick jag och Janike och kollade lite i affärer på Mall of Scandinavia. Sen åkte vi hem och så härmade jag min systerson på förskolan. 
Vi gick hem till mig för att kolla på Sverige matchen, jag hade förberett med flaggor, chips, popcorn osv. 
Och vi kunde inte bli gladare av att Sverige vann!! 😍 Hur nice är inte det? 
Vi avslutade kvällen med att grilla, leka ute och bara umgås. 
Nu sitter jag och kollar på Colombia vs England matchen. 
Jag hoppas Colombia vinner :)  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Blev ett långt inlägg med mycket bilder. Men vad gör det? 
Jag bjuder på ett långt inlägg då jag inte haft tid till att uppdatera. 
Jag har bokstavligen haft fullt upp sen igår kl 10 på morgonen fram tills för en stund sedan. 
Men bättre kommer det bli, jag hoppas ni haft fin dag så hörs vi sen igen.