Fullt upp idag
Godmorgon! 
Nämen usch va trött jag är! Hade velat sova lite längre men min syster ringde och frågade om jag kunde ta barnen en timme så jag sa ja. 
Så nu sitter jag ocj väntar på att dom ska dyka upp, sitter och dricker kaffe så jag kanske är redo att ta hand om barnen. 
Kommer vara helt slut sen när jag ska till arbetsförmedlingen. 
Efter det ska jag träffa upp nana för en lunch/fika. 
Och sen tror jag att min lillasyster ska komma och hänga med mig en stund. 
Idag var egentligen den dagen jag inte skulle ha planer eller så, vilket ändrades igår. 
Så idag har jag också planer, så som resten av veckan. 
Ska bli skönt att få sova ut sen och bara andas. 
(null)
(null)
Nä nu ska jag äta något jag har en känsla av att min syster kommer när som helst. 
Så nu ska jag ta tag i annat här hemma så jag är redo för barnen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.