Hemma igen
Hallå!
Jaha så var man hemma igen efter en helt underbar kryssning. 
Jag har verkligen haft det hur bra som helst, skrattat så mycket så tårarna rann. 
Har dansat så fötterna gjorde ont, ätit god mat och bara njutit av en helt underbar kryssning.
Jag hade velat åka en gång till men det blev inte så direkt. 
Vi pratade om att åka idag med men så blev det inte.  (null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tog en hel del bilder under kryssningen. 
Känns lite sådär att vara hemma igen, så vi får se vad jag hittar på. 

Hur har ni haft en bra dag? 
Ska ni göra något speciellt ikväll? 
Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, kanske kolla på en film eller något vi får se. 
Jag hade tänkt sova nu när jag kom hem men känner inte mig lika trött som när jag satt på bussen. 
Så vi får se vad jag hittar på. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.