Hur är det möjligt?
Godmorgon! 
Så var det torsdag igen, alltså vänta vad hände? 
Hur kan de vara möjligt att det är torsdag?
Känns som om veckan nyss började så är det snart slut. 

Hur som helst, den här veckan har det inte hänt så mycket. 
Jag var och badade i tisdags och sen så har jag för en gång skull varit hemma och tagit det lugnt. 
Har kollat på serier, läst lite och bara varit hemma. 
Har haft fullt upp rätt länge nu så det känns bra att bara vara hemma ett par dagar och ta det lugnt. 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, men tror jag tar en promenad ner till stan. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Har ni några planer för dagen? 
Jag kan inte fatta att min semester snart är över.. Jag har bara nästa vecka kvar, sen har jag haft mina 5 veckors semester. 
Hur är det ens möjligt? Känns som jag bara haft 1-2 veckor semester.. 
Nu ska jag njuta av mina sista semester dagar. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
#1 - Sarah

De e så segt när semestern börjar ta slut :/

Svar: Ja men eller hur!! :)
Sofia Nilsson