Kanske allt du behöver veta
Godkväll! 
Hur har ni haft det idag? Har ni haft en bra tisdag?
Här har det bara varit bra, har tagit det lugnt idag på dagen. 
Det är så skönt med semester, jag har läst klart min bok "Kanske är det allt du behöver veta" en sjukt bra bok. 
Ville inte att den skulle ta slut.. 
(null)
Kan starkt rekommendera denna bok, en ungdomsbok och lätt att läsa och hänga med i. 
Jag ska börja läsa Joakim Lundells första bok, jag har hört att den ska vara bra så det ska bli roligt att läsa den. Får se ifall den är så bra som alla säger att den är. 

Hur som helst, jag har inte bara läst idag. Jag har kollat runt lite på youtube och så var jag och handlade lite snacks inför kvällens fotbollsmatch.
Och sen har jag lagat mat, jag gjorde mat som kommer ifrån Jamaica. 
Eller ja en variant av det man äter där. 
Fick recept ifrån min kollega som kommer därifrån, och det blev gott.
(null)
Okej, bilder ger inte rättvisa åt materätten.. Det var super gott och såg bättre ut i verkligheten.  Trust me! 

Nä nu ska jag umgås med familjen och sen kolla på matchen så hörs vi sen igen. 
Hoppas ni får en fin fin kväll!