Så var helgen
Godmorgon! 
Så var måndagen här igen, jag har haft fullt upp mer eller mindre hela helgen vilket innebar att jag inte uppdaterat så mycket. 
Jag kom ner till Sölvesborg i torsdagens kväll och då åt vi middag och sen så gick vi till Killebom. 
På fredagen så tog vi det lugnt innan vi drog in till Killebom igen och så var det fotboll som vi också kollade på. 
I lördags så fixade vi lite här hemma, sen kollade vi på Sverige matchen och sen så var det dags för Killebom igen. 
Igår var vi hemma hela dagen och fixade, kollade på film och bara tog det lugnt. 
Jag har haft en helt underbar helg, Killebom levererade verkligen. 
Så det var verkligen skönt att bara ta det lugnt igår, har gjort saker varje dag ett tag nu så det känns bra att bara ta det lugnt ett tag. 

Idag har jag lite saker att fixa, sen ska jag gå förbi dollarstore och handla lite. 
Sen får vi se vad jag och pappa hittar på. 
(null)
(null)
Ronny och Ragge dök upp på Killebom :)
(null)
Nä nu ska jag kolla klart på nyheterna och sen fixa mig innan jag går till dollarstore. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.