Uppdatering
Hallå!
Sorry för seg uppdatering, men jag har haft fullt upp hela veckan.
Började veckan med att åka på kryssning, sen på onsdagen så var jag på stan med mamma och daddy cool. 
Sen i torsdags så åkte jag tillbaka till Stockholm, åkte dit för att hänga med min syster. 
Vi åkte till gröna Lund, vilket var så himla roligt. 
Var flera år sedan jag va där, så det var riktigt roligt och mysigt. 
Igår hade jag fullt upp med att fixa inför en fest jag skulle gå på. 
Var ner på stan, drog till dollarstore osv. 
Sen var det fest som gällde och det var så himla roligt. 
Blev en efter fest hos mig sen också, vilket var super trevligt. 
(null)
Bjuder på denna bild, både jag och Lina var utklädda till fångare. 
Vi hade inte alls planerat att båda skulle vara de igår på festen, det var alltså utklädnad som gällde på festen. 

Hur som helst, idag ska jag bara vara hemma som det ser ut nu. 
Har inga planar för dagen, så vi får se vad jag hitta på. 
Har ni några planer för dagen/ kvällen ?