Vilken helg
Hallå där! 
Sorry för en seg uppdatering men jag har umgåtts med familjen och haft det mysigt. 
I torsdags så åkte jag ner på stan för att fixa lite sen så träffade jag min stora syster, hennes man och sen min lillasyster. 
Vi grillade och umgicks och hade det roligt. 
I fredags så träffade jag dom igen för att grilla och umgås, kom hem vid halv 4 på morgonen och igår så åkte jag hem till mamma och daddy cool för att laga mat. 
Hade pratat om att laga mat åt dom länge men inte gjort det då både dom och jag haft fullt upp i sommar så igår var det en perfekt dag att laga mat på. 
Jag kom hem vid halv 2 igår och just nu sitter jag och kollar lite på youtube för att snart gå och tvätta. 
Idag blir en dag hemma, ska tvätta och  packa inför imorgon. 
Imorgon ska jag och familjen på kryssning, vilket jag ser fram emot. 

Hur som helst, hur har nu haft det?
Har ni haft en fin helg?
Jag har haft det så bra, skrattat och haft fint sällskap. 
Lite surt att jag går in på min sista semester vecka imorgon. 
Känns så konstigt att jag redan haft semester i 4 veckor.. 
skulle kunna ha lite mer semester, men shit vad roligt jag har haft det. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Nä nu måste jag gå och tvätta så jag har rena kläder inför imorgon. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.