Vilken helg!
Godmorgon!
Så vae söndagen här igen, det innebär att cityfestivalen är över för i år.
Hur gick det till egentligen? 
Känns som om festivalen nyas började, och nu är det över. 
Men det är ingen idé att hänga läpp för det, idar ska jag tvätta och sen packa inför imorgon. 
Jag och Janike ska till Stockholm för att äntligen få se EMINEM ❤️
Det kommer bli så jäkla gött! Är så sjukt taggad, vi har köpt med oss lite bubbel som vi tänkte skåla i på hotellet. 

Hur som helst, vilken underbar helg jag haft det. 
Började festivalen med att åka till min syrras kompis och hänga där. 
Sen i fredags kom min storasyster hit och hängde här ett tag innan vi åkte ner för att se både Kaliffa och VIGILAND. 
Alltså wow vigiland var helt underbara! Älskar deras musik :)
Sen igår var jag på Pride paraden, sen åkte jag hem för att fixa mig och sen åkte jag hem till min syster. 
Vi spelade lite kort och kollade lite på fotbollen innan vi mötte upp resten av gänget för att se LBSB. 
Blev en sen kväll igår, men fy sjutton va kul jag hade det. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Tog egentligen mer kort men tog bort en del då dom inte var super bra. 
Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin söndag så hörs vi sen igen.