En dag på landet
Hallå!
Okej jag kom fram för ett par timmar sedan, det har hänt en hel del sen jag åkte ifrån Västerås. 
Jag åkte vid 9 ifrån mig för att hinna med tåget som gick halv 10, var tvungen att byta till buss i Ängelaberg vilket gick hur smidigt som helst. 
När jag kom till Ludvika så var vi på loppis sen åkte vi hem till stugan. 
Sen när vi kom till stugan så kom grannen över oh frågade dom om vi ville komma på fika så vi gick över till dom och fikade en stund och nu sitter vi ute i solen och njuter. 
Vi ska snart ta och grilla lite och sen får vi se vad vi hittar på. 
Vi kommer nog spela lite spel och bara umgås, är så sjukt trött. 
Både igår och i torsdags mådde jag dåligt men de är nog pollen som jag har reagerat på. 
Det var okej imorse men nu när jag är på landet är det precis som igår och i förrgår. 
Det blir värre när jag är ute än när jag är inne så tror det är pollen jag har reagerat på och är inte förkyld. 
Så nu blir det att prova att äta pollen medecin för att se ifall det bli bättre eller inte.. Jag hoppas det blir bättre så jag mår bra igen. 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Lite bilder ifrån idag. 
Alltså wow vilken dag det har varit, så glad att jag åkte till landet även om näsan rinner, halsen är irreterad och ögonen svider så känns det bra att vara här. Ska njuta till 1000 idag och imorgon och verkligen vila upp mig inför en ny jobb vecka :)