En lång och trött dag
Hallå där! 
Sorry för en seg uppdatering idag, men jag vaknade vid 8 halv 9 idag sen har det varit full rulle hela förmiddagen. 
Sen tog alla i huset en vila, det behövdes kan jag lova! 
Och efter det avslutade vi 5 kampen vi började med igår då vi inte gjorde klart den igår. 
Det har varit full rulle sen lunch med bus, fika, 5 kamp osv. 
Även om jag tog en vila tidigare idag känner jag mig inte alls pigg för det. 
Det har verkligen varit mycket både igår och idag, vilket är både roligt men ändå slitsamt. 
Skulle behöva en vila till för att orka med kvällen, men jag funderar på att läsa lite i min bok eller ta en liten kort vila först för att sen läsa lite. 
Jag skulle ha börjat läsa för typ en timme sedan men jag har ingen ork till det så vi får se vad jag gör. 
(null)
Jag har inte hunnit ta bilder idag, har haft fullt upp med annat så bjuder på denna bild idag. 
Ska bli bättre på att ta bilder, har tagit en del med min digitalkamera så mer bilder kommer upp imorgon igen. 

Hur som helst, hur många av er kommer se fotbollen ikväll?
Jag ska försöka övertala resten av familjen att se Sverige matchen ikväll men än så länge går det inte alls bra. 
Men vi får se om jag lyckas eller inte, jag hoppas vi iallafall kan isåfall lyssna på matchen på radion. 
Nä nu ska jag försöka hitta på något så jag inte somnar. 
Jag hoppas ni haft en fin fin dag så hörs vi sen igen.