Fullt upp idag
Hallå!
Hur har ni det? Har ni det bra?
Här är det bara bra, har hunnit med en hel del idag. 
Har varit hos mamma lite snabbt då jag missade bussen till hallsta.
Sen gick jag på stan lite snabbt för att köpa ett par byxor, sen åkte jag ut till hallsta för att lämna tillbaka nycklarna till gamla lägenheten. 
Egentligen ska dom in sista juni men jag hinner inte lämna tillbaka dom i slutet av veckan så jag åkte dit idag och lämna tillbaka dom. 
Sen så gick jag lite till på stan, sen när jag kom hem så kom min syster över och hängde här ett tag. 
Det var så mysigt, vi satt och pratade om lite allvar möjligt, och nu håller jag på att tvätta. 
Snart kommer Lina över, vi ska dricka lite vin och umgås. 
Så jag håller på att fixa här hemma innan hon kommer och så ska jag äta lite mat också. 
Haft fullt upp idag, det har känts lite som om jag åkte hit  och dit. 
Så dagen har gått fort med andra ord, eller vad säger ni? 
(null)
(null)
Köpte två par byxor idag på H&M och sen lite smink. 
Fick även present av min stora syster som är tillbaka ifrån Thailand. 
Bild på det kommer sen, har inte orkat ta kort på allt än. 

Hur som helst, jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.