Helgens planer
Godkväll!
Hur har ni det? Har ni det bra?
Här är det bara bra, sitter och chillar framför ipaden. 
Idag har jag jobbat på som vanligt, det har gått bra vilket känns bra. 
Sen efter jobbet har jag bara varit hemma, idag har jag inte haft några planer efter jobbet vilket känns lite sådär. 
Mem helgen är det fullt upp, imorgon ska jag först ta och tvätta sen kommer Malin över en stund innan vi åker ner på stan för att gå på bio. 
Vi ska jurassic World, är så sjukt taggad att se den filmen. 
Ville egentligen gå idag men ingen kunde idag så imorgon blir det bio. 
Sen på söndag ska jag till gamla lägenheten och städa ut den, sen ska jag lämna tillbaka nycklar sen är jag äntligen klar med gamla lägenheten.
Vilket känns bra, ska bli skönt att slippa gamla lägenheten, lämna Hallstahammar osv. 
(null)
Hur som helst, nu ska jag försöka koppla av och vila upp inför helgen. 
Jag hoppas ni får en fin fin kväll så hörs vi sen igen.