Känner mig sjuk
Godmorgon!
Så var det fredag igen, vilket innebär jobb och sen ännu mer jobb. 
Först ska jag till mitt vanliga jobb sen ska jag för första gången jobba kväll, vilket jag är lite nervös över men det kommer nog gå bra. 
Dessutom så känner jag mig sjuk, har inte riktigt ont i halsen men något är det som inte stämmer med halsen. 
Den är mer irreterad än vad det gör ont och sen så känner jag mig helt slut i huvudet och kroppen. 
Känner mig inte alls helt 100 idag, det började redan i onsdags efter jag och min kollega var och vaccinerade oss. 
Igår började min hals bli irreterad och nästan gjorde ont. 
Men idag känns den lite sådär, så ska åka och försöka jobba sen om det verkligen inte funkar så får jag åka hem. 
Men det känns lite bättre nu än när jag vaknade så det kanske går över under dagen, har iallafall köpt halstabletter som jag får äta under dagen. 

Hur som helst, igår efter jobbet skulle jag övningsköra med daddy cool men det blev inte så. 
Eftersom jag kände mig lite sådär under dagen och sen efter jag slutade jobbet vid 5 så kände mig helt slut i kroppen och i huvudet så vi bestämde att jag ska övningsköra i helgen istället. 
Så jag spenderade kvällen hos mamma och daddy cool. 
Vi kollade lite på tv, lyssnade på musik och bara umgicks. 
Det var precis det jag behövde, sen när jag kom hem vid halv 10 på kvällen så slocknade jag på en gång. 
Var så trött vilket jag fortfarande är. 
Men det är bara att kämpa på, imorgon ska jag sova ut och sen åka till landet :)
(null)
(null)
Vi hade som en liten AW hos mamma igår vilket var så mysigt! 
Nä nu måste jag åka och jobba lite så vi hörs sen igen.