Lång jobbdag
Godmorgon!
Så var det torsdag igen, det innebär att jag ska jobba och sen har vi planering till kl 19 ikväll. 
Så det blir en lång jobbdag för mig idag. 

Hur som helst, igår när jag kom hem ifrån jobbet så kollade jag lite på Netflix. 
Lina tipsade om lite serier på Netflix som hon tyckte jag skulle titta på. 
Så jag började med Stalkers how kills. 
Dom två första avsnitten var väl sådär.. Trodde det skulle vara bättre men men jag ska väl kolla klart på den serien så småningom. 
Annars gjorde jag inte så mycket mer, satt och ritade lite i en av mina målarböcker. 
Det var ett bra tag sedan jag satt och ritade.
Det var så himla mysigt och avkopplande att sitta och rita och lyssna på musik. 
Så jag ska kanske göra det ikväll med vi får se hur trött jag är sen när jag kommer hem ifrån jobbet. 
(null)
Den här målarboken håller jag just nu på med att måla i.