Ska se Beyonce och JayZ
Godmorgon! 
Så skönt att inte ha någon tid att passa, eller ha vid 12 ska jag tvätta men innan dess har jag ingen tid att passa. 
Det innebär att jag kan ligga kvar i sängen länge och bara njuta av att det är helg. 
Idag ska jag tvätta sen kommer Malin över en stund och sen ska vi på bio och se jurassic World: the lost city. 
Är så sjukt taggad på att se den filmen då jag älskar jurassic park filmerna. 
Så förväntningen är hög med andra ord. 

Hur som helst, igår efter jobbet var jag bara hemma. 
Vilket kändes helt okej, så jag satt och kollade runt lite på nätet osv.
Och vet ni vad? Jag köpte en biljett till Beyonce och JayZs konsert i Stockholm den 25 juni. 
Alltså wow, det är en dröm som kommer i uppfyllelse. Har velat se både Beyonce och JayZ i flera år men har först och främst inte haft någon och gå med eller haft råd. 
Men nu kör jag solo och åker dit för att se dom. 
Måste ta chansen jag får, vet aldrig om dom kommer tillbaka eller ej, så nu den 25 ska jag till Stockholm för att se Beyonce och JayZ. 
Någon mer som ska dit?
(null)
Är så sjukt taggad på konsert, det ska bli så jäkla coolt!