Sommaravslutning
Godkväll! 
Wow vilken händelserik dag det har varit, först har jag jobbat på som vanligt. 
Sen efter jobbet åkte jag hem lite snabbt och sen var det dags för att gå till mina syskonbarns sommaravslutning dom hade på förskolan. 
Åh det var så fint! Dom sjöng lite sånger, sen var det fika och efter det så gick vi hem. 
Vid 4 tiden ungefär så gick vi ifrån förskolan, så när vi kom hem till mig så kollade vi på hitta Nemo och myste lite hemma hos mig en stund innan min syster kom. 
Vid 7 tiden åkte dom hem, jag har sedan 7 städat lite här hemma, vattnat blommor och fixat lite ute i trädgården och nu sitter jag och kollar på fotbollen. 
Är helt slut men nu ska jag heja på Spanien så dom kanske vinner denna match. 

Imorgon ska jag jobba på som vanligt sen direkt efter jobbet ska jag ta tåget till Ludvika för att sedan åka vidare till sommarstugan. 
Ska bli skönt att komma tillbaka till sommarstuga igen ett par dagar. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Jag har tagit bilder ifrån när jag var på sommaravslutningen eller vad det kallas hos mina syskonbarn men som jag nämt tidigare så lägger jag inte ut bilder på familj och sen så är det andra barn med som jag inte känner eller har föräldrarnas godkännande att lägga ut bilderna här på bloggen. 
Så ni får nöja er med dessa bilder, mer nya bilder kommer under helgen. 

Jag hoppas ni haft en minst lika fin dag som jag har haft det. 
Har haft så himla mysigt med syskonbarnen och på jobbet. 
Men nu är det bara imorgon kvar sen har jag semester, så jäkla skönt det ska bli!