Stalkers
Hallå!
Och så var söndagen här igen, det innebär att jag ska tvätta och bara vara hemma. 

Igår var jag iväg till dollarstore och sen efter det så mötte jag upp Lina och Elsa. 
Hängde med dom i lekparken ett tag, sen så drog jag hem och dom drog hem till sig. 
Spenderade kvällen hemma framför en serie. 
Jag har snart sett klart på Stalkers how kills som finns på Netflix. 
Första intrycket av dom två första avsnitten var att jag tyckte serien var lite sådär. 
Men nu tycker jag det är en bra serie, det handlar då om Stalkers som dödar.. 
Väldigt intressant serie, det är baserad på riktiga händelser. 
Hur som helst, jag gjorde inte så mycket mer igår. 
Var ganska skönt att ha en lugn dag/kväll för en gångs skull. 
Jag har haft fullt upp länge nu så det här är väl första helgen på länge som jag inte gjort något direkt speciellt. 
(null)
Nu ska jag fortsätta att kolla klart på de 4 sista avsnitten av Stalkers how kills sen ska jag tvätta. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.