Var det bara en förkylning?
Godmorgon! 
Jag har varit vaken sen strax efter 7 idag, men jag har fixat mig, ätit lite frukost osv. 
Just nu sitter jag på tåget som ska ta mig till Ludvika, ska till landet igen. 
Jag kommer komma hem imorgon så den här gången blir det en kort vistelse. 
Det här är min kortaste vistelse på landet som jag gjort. 
Eftersom jag inte haft planer för den här helgen så passade jag på att åka till landet och hänga där. 

Igår skulle jag ha jobbat kväll, men det blev inte så. 
Har mått lite dåligt sen i onsdag, och både igår och i torsdags mådde jag as dåligt. 
Jag vet inte om det är att jag är förkyld, pollen eller att jag fick en reaktion på TBE vaccinet. 
Men igår efter jag jobbat så hade jag lite feber när jag kom hem, låg och sov i 2-3 timmar efter jobbet. 
Senare under kvällen mådde jag lite bättre men ändå inte så pass bra att jag skulle kunna jobba. 
Idag mår jag mycket bättre, inte alls lika irreterad och ont i halsen som igår och i torsdags. 
Har ingen feber och näsan börjar bli bättre med. 
Vilket känna underbart, hade jag mått dåligt som igår hade jag fått stanna hemma idag och inte kunnat åka till landet. 
(null)
(null)
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Nu ska tåget snart ta mig till Ludvika där mamma och daddy cool hämtar mig så vi kan åka vidare till våran sommarstuga.