Äntligen fredag
Godmorgon fredag! 
Äntligen fredag, det känns underbart! 
Även om jag sov sådär inatt så känner jag mig inte så trött. 
Idag blir en kort dag på jobbet, så direkt efter jag slutat så ska jag skriva kontrakt för nya lägenheten och sen ska jag åka och kolla på nya lägenheten också. 
Ser fram emot att se hur lägenheten ser ut, har bara sett några få bilder på lägenheten, så det ska bli spännande att se hur det ser ut. 

Sen får vi se vad eftermiddagen/kvällen har att erbjuda. 
Har inte gjort några planer för kvällen så jag får se vad jag hittar på. 
Har ni några planer för dagen? 
(null)
Igår när jag kom hem ifrån jobbet så kollade jag på Greys anatomy. 
Har inte så många dagar kvar att kunna se greys på viaplay så nu passar jag på att kolla massor på Greys. 
Har snart sett klart säsong 4, as Nice att det inte är sådär över driver många avsnitt. 
Så ikväll kanske jag kollar på Greys eller så får vi se vad jag hittar på. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.