Dagens planer
Godmorgon!
Åh så skönt det har varit att få sova ut, tog en liten sovmorgon. 
Har sovit så otroligt bra inatt, så jag vaknade vid 8 halv 9 imorse och är pigg och glad. 
Håller på att gå igenom saker jag inte vill ha kvar nu när jag ska flytta. 
Så håller på att lägga ut lite saker i säljar grupper på Facebook. 
Har redan sålt min hallmöbel, så nu hoppas jag att jag lyckas sälja det andra med. 
Lika bra att börja nu så slipper jag göra det dagen innan jag flyttar. 

Hur som helst, idag ska jag in till stan igen, lite tröttsamt att åka fram och tillbaka..
Tur att det inte är långt kvar tills jag flyttar, hur som helst så ska jag först hem till mamma och daddy cool. 
Vi ska sen hem till min bror för att fira mina bröder, ska bli kul att fira dom. 
Sen ikväll så får vi se ifall jag åker hem eller om jag går på fest. 
Helst skulle jag vilja vara hemma, fixa iordning inför flytten osv men jag kanske hinner ändra mig. 
(null)
Nä nu ska jag ta och fixa mig lite, fixa här hemma innan jag åker till stan. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.