Dags för jobb igen
Godmorgon måndag. 
Och så var det dags för en ny jobb vecka. 
Vilket känns helt okej, ser fram emot lite jobb.

Igår satt jag och kollade på Greys anatomy, det är inte så många dagar kvar tills alla säsonger försvinner ifrån viaplay. 
Så nu passar jag på att kolla massor på greys sen får vi se hur jag gör för att se alla andra säsonger jag inte sätt ännu.. 
Är snart klar med säsong 3 det har tagit ett tag för mig att kolla men nu är det inte många avsnitt kvar på säsong 3. 
Kommer kolla på greys idag med efter jobbet, vilket jag ser fram emot. 

Hur som helst, i helgen ska jag på födelsedags firande och så ska jag packa. 
Eftersom jag flyttar nästa vecka så måste jag börja packa nu.
Känns helt underbart att jag flyttar nästa vecka. 
(null)
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen fixa mig och gå till bussen.
Det ska bli så skönt sen att slippa pendla mellan Västerås och hallsta. 
Ser fram emot att kunna cykla/gå till jobbet sen. 
Hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.