Det här har jag gjort
Godkväll! 
Oj vilken dag, men en härlig dag har det varit. 
Sitter just nu på bussen hem till hallsta, det ska bli så skönt att slippa dessa busstider osv. 

Idag har jag jobba på som vanligt, det var en kort dag på jobbet.
Sen så gick jag till nya hyresvärden för att skriva kontrakt för nya lägenheten, tog ca 20 min att gå. 
Sen efter det tog jag en promenad ner på stan, köpte med mig subway på vägen till mamma. 
Vid 5 tiden åkte vi och kollade på nya lägenheten, tror jag kommer trivas som fisken i vattnet. 
Känns helt rätt och det är ett stort plus att det är i Västerås dessutom. 
Har spenderat ett par timmar till hos mamma och ska nu hem och lägga mig i soffan med myskläder. 

Imorgon ska jag åter igen in till stan för att åka hem till min bror och fira båda mina bröder som fyller år. 
Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. 
Har inte direkt bestämt vad jag ska hitta på, har ni några planer för morgondagen? 
(null)