Flytt rensa här hemma
Hallå där! 
Hur har ni haft det idag? Har ni en fin fredag? 
Jag håller på att fixa här hemma, var nyss ner till källaren och lämnade lite tavlor. 
Ska snart ta ut alla spikar ifrån väggen, sen ska jag fortsätta fixa lite här hemma. 
Påbörjade att rensa lite i källaren, men får se ifall jag går ner igen sen och fortsätter med det eller om jag stannar kvar i lägenheten och kollar på film eller något. 
Jag borde egentligen ta tag i en rensning men det är inte super viktigt, hade egentligen velat ha kartonger så jag kan packa ner allt i kartonger. 
Men men får vänta tills någon kan köra ut dom till mig. 
Det är dagar som denna jag önskar att jag hade körkort och bil, så jag kunde hämta mina kartonger och börja packar mer ordentligt. 
Har nu bara lagt att i Ikea kassar så jag vet vad jag ska ha med mig. 
Sen när jag får mina kartonger så ska allt som ligger i Ikea kassar ner i kartongerna. 
Har redan sorterat så det ska gå fort att packa ner allt sen. 

Hur som helst, jag ska nog kolla lite film innan kag fortsätter här hemma. 
Det är ändå fredag så jag kan kolla lite film med gott samvete.
Har fått en del gjort idag så jag kan fortsätta sen igen. 
Jag hoppas ni går en fin fin dag så hörs vi sen igen.  (null)
Känns så tomt på väggarna nu, och så insåg jag att jag glömt ta ner en tavla ifrån väggen.. 
Men den tar jag ner sen, ska ändå ner till källaren med mina två kartonger jag tydligen haft i källaren. 
Jag hoppas jag får plats med allt i källaren sen, inser verkligen att jag har otroligt mycket saker. Så det känns helt okej att göra av sig med lite saker. 
Ska ta ner lite svarta sopsäckar sen till källaren och fortsätta rensa. 
Blir nog ett projekt imorgon eller senare idag.