Ny resa?
Godmorgon!
Hur mår ni idag? Mår ni bra?
Här är det helt okej, är ganska så trött så här på morgonen. 
Men det går över sen när jag kommer till jobbet. 

Igår efter jobbet så träffade jag Janike, vi har nu bokat hotell i Sthlm när vi ska se Eminem. 
Det känns så bra, då vi slipper tänka på när sista tåget/bussen går hem osv. 
Så vi ska spendera en natt i Sthlm och sen ska vi eventuellt utomlands. 
Vi har inte bokat något ännu, men vi ska göra det snart. 
Vart ska vi åka då? Jo det blir till Kroatien, vi ska bara hitta bra flygbiljetter och hotell. 
Det ska bli så roligt att åka iväg en vecka, ser fram emot både eminem och sen en utomlands resa :)
(null)
Nu ska jag fixa mig och sen gå till bussen. 
Idag är det en lång dag på jobbet, men det är helt okej. 
Får min korta dag imorgon, har fullt upp sen efter jobbet så det känns bra att sluta tidigt. 
Är så sjukt taggad på att skriva på kontrakt för nya lägenheten :)