Nya böcker
Godmorgon! 
Tyvärr blev det ingen mer uppdatering igår, efter jobbet gick jag hem till mamma och daddy cool. 
Åt middag där och umgicks med dom, sen åkte jag hem och duschade och fixade lite i lägenheten innan jag gick och la mig. 
På vägen hem till mamma och daddy cool så gick jag förbi akademibokhandeln och hittade två böcker på rean. 
Det var 50% på reapriset så jag betalde 85kr för 2 böcker.  (null)
Nu kanske ni tänker att jag just köpt en bok, och ja det gjorde jag. 
Jag har så mycket böcker hemma så det är verkligen dags för mig att börja läsa mer. 
Älskar att köpa böcker, tyvärr läser jag inte så mycket jag skulle vilja.
Men det ska bli ändring på det, ska börja läsa mer böcker. 

Hur som helst, nu ska jag kolla på nyheterna och sen åka och jobba. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.