Och så lider det mot sitt slut
Godkväll! 
Och så börjar även denna dag lida mot sitt slut. 
Idag har vi hängt vid poolen hela dagen, vi ska snart gå ut och äta och kolla lite i affärer. 
Idag har det varit en lugn dag vilket har varit hur mysigt som helst. 
(null)
(null)
Imorgon blir det att åka tillbaka till lägenheten, först ska vi bada lite i poolen här och packa ner våra saker innan vi checkar ut. 
Imorgon eftermiddag/kväll så ska jag packa resväskan och se till att allt får plats osv. 
Sen kommer jag nog möta upp nana och däbi vid skolan och sen får vi se vad vi hittar på. 
Imorgon är min sista dag i Thailand, hur sjukt är inte det? 
Har jag verkligen varit här i 2 veckor? Känns som jag kom igår men ändå inte. 
Känns även som jag varit här i flera veckor, men har bara varit här i 2 veckor. 
Så ikväll och imrogon ska jag njuta till 1000 innan jag kommer hem till kylan igen.
Även om jag ser fram emot att komma hem till vardag, jobb och flytt så är det tråkigt att lämna värmen, Thailand och nana och däbi. 
Har haft det så bra här, men snart är jag nog tillbaka.
Hur som helst, nu ska jag fixa mig innan vi ska ut så vi får höras sen igen. 
Jag hoppas ni får en fin fin söndag.