Onsdagens planer
Godmorgon! 
Och så var det onsdag igen, det innebär att jag ska jobba och efter jobbet ska jag träffa Janike. 
Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli roligt att träffa henne igen. 
Vi ska kolla hotell i Stockholm och sen kolla lite resor för i sommar. 

Sen när jag kommer hem ska jag kolla lite på greys anatomy, då det bara finns kvar på viaplay i 24 dagar till. 
Så nu kommer det bli en hel del greys tittande för mig. 
Det är så avkopplande att sitta och titta på serier efter jobbet. 
Är helt slut efter en dag på jobbet så det är så skönt att bara ligga i soffan och titta på serier. 
(null)
På fredag ska jag till nya hyresvärden för att skriva på kontrakt för nya lägenheten och sen efter det ska jag iväg och kolla på nya lägenheten. 
Är så sjukt taggad på att flytta, ska bli så skönt att få komma tillbaka till Västerås igen. 
Slippa pendla fram och tillbaka till jobbet, nu kan jag gå hem om jag vill och inte behöva tänka på busstider osv. 
Åhh vill helst flytta typ nu, helst igår :) 
Jag måste även börja packa i helgen, har inte börjat packat än så i helgen får jag börja packa så jag slipper stressa i sista sekund sen. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen.