Paket på posten
Hallå där!
Och så börjar denna dag lida mot sitt slut. 
Det har gått hur bra som helst att jobba idag, trodde jag skulle vara as trött och så men har känt mig pigg och glad. 
Var så himla roligt att vara tillaka på jobbet igen, nu känner jag mig lite seg efter en lång arbetsdag. 
Så nu ikväll blir det att chilla framför datorn/tvn och bara ta det lugnt och samla krafter och energi för morgondagens jobb. 
Inte nog med att jag har jobbat idag så rignde jag min nya hyresvärd för att planera in en dag för att skriva kontrakt så nästa vecka skriver jag kontrakt för nya längenheten jag ska flytta in i. 
Kommer bli så himla nice, är sjukt taggad på att komma tillbaka till Västerås och slippa pendla mellan Västerås och Hallsta. 
Sen måste jag typ nu börja packa alla mina saker i lägenheten osv, så i helgen blir det kanske att åka och köpa mera kartonger och börja förberenda inför en flytt. 
Det är inte måga veckor kvar nu tills jag flyttar så det känns bra men lite stressigt. 
 
Hur som helst, igår när jag kom hem ifrån Thailand så var jag och handlade och  hämtade ut lite paket på posten, Hade beställt Joakim Lundells bok Monster och sen hade jag fått lite saker ifrån EF. 
Ifrån EF är det en tjocktröja jag kommer bo i, den var så jäkla mysig! Och så fick jag en väska också. 
Även den kommer att användas flitigt! Jag har en till EF väska som jag brukar använda men den jag fick nu är större så den kommer jag använda mycket mer då det får plats mer saker i den. 
Hur som helst, jag är sjukt taggad på att läsa Joakims bok, jag har en hel del böcker att läsa och jag skulle egentligen inte köpa mera böcker men kunde inte hålla mig. 
Köpte även en bok på Arlanda innan jag åkte till Thailand, hur många sidor tror ni jag läst i den boken? 
Nä men jag gillar böcker och vill bli bättre på att läsa böcker osv så jag köper på mig en hel del böcker så vi får se när jag läser ut alla böcker jag köpt på mig på senaste tiden. 
Ni får gärna rekomendera bäcker ni tycker jag borde läsa :D