Snart flyttar jag
Hallå där!
Och så var det dags för söndag igen, varför måste helgerna gå så fort för? 
Kan det inte gå lite långsammare? 
Hur som helst, idag har jag varit och handlat hem lite mer mat och sen tvättat, ska snart ta och fixa tvätten så den hamnar där den ska vara. 
Sen ska jag ta och städa här hemma, skönt att det inte är super stökigt men vill ändå damma av lite här hemma och dammsuga. 
Sen blir det att slappa framför datorn eller tvn, idag blir en hel dag hemma i lägenheten. 
Känns som det var evigheter sen jag bara  var hemma, känns som jag alltid har något inplanerat men inte idag. 
Idag blir jag hemma hela dagen och kvällen vilket känns underbart.
Nästa vecka blir det att börja packa här hemma, eftersom jag flyttar första april så måste jag nu börja packa. 
Är så sjukt taggad på att flytta tillbaka till Västerås igen, som jag längtar. 
Ska även skriva kontrakt för lägenheten nästa vecka, vilket jag ser fram emot, blir på rikitgt då. 
Det känns så bra att flytta ifrån denna lägenhet, även om den är fin och mysig så känns det bra att lämna Hallstahammar bakom mig och komma tillbaka till Västerås.
 
Kommer bli fullt upp med att jobba heltid och sen packa, flytta och sen ska jag eventuellt till STHLM för att gå på fotboll och sen helgen efter det ska jag tillbaka till STHLM för en aktivitet med EF. 
Så det kommer bli fullt upp nu under April månad, hur nice är inte det? 
Ser fram emot nya äventyr under våren, jag och Janike ska också till STHLM i sommar för att se Eminem och så kände vi att när vi ändå var i Stockholm så kunde vi lika gärna åka utomlands (om vi har råd osv) så på onsdag ska vi ses och kolla hotell i STHLM och sen resor. 
Känns underbart att eventuellt åka utomlands i sommar, finns inget bättre än att åka iväg på äventyr, upptäcka nya länder/städer osv. 
Jag hoppas vi hittar något bra och som inte kostar allt för mycket, skulle vara guldt värt att åka iväg en vecka i sommar.
Sista bilderna ifrån Thailand, hur kan man inte vilja åka till solen och värmen? 
Jag håller mina tummar och tår för att jag och Janike kommer iväg nu i sommar. 
Har ni några roliga planer för våren/sommaren? 
#1 - Linda Ph

Åhh vad kul med Eminem! Hade också velat gå på hans konsert. Jobbar du på EF?

Svar: Det ska verkligen bli super roligt att se han live :D Nä jag jobbar inte på EF, har åkt på språkresa med dom och nu är jag Ambassadör för EF så vi ska ha en kväll för oss Ambassadörer på EF kontoret i STHLM :)
Sofia Nilsson