The whale resort Phuket
Hallå! 
Sista helgen i Thailand innan jag åker hem, vart tog dom här två veckorna vägen? 
Känns som jag nyss kom ner hit och på tisdag åker jag hem. 
Känns lite sådär, men är ändå redo att komma tillbaka till jobbet med ny energi. 
Ska bli kul att träffa mina kollegor igen, ser fram emot att träffa dom. 

Hur som helst, vi har bokat (eller nana och däbi har bokat) ett hotell tills måndag. 
Vilket jag inte hade en aning om, utan imorse fick jag i uppdrag att packa väskan för helgen. 
Och sen så åkte vi till ett as fint hotell. 
Bor på the whale resort Phuket, as fint! 
(null)
Så nu ska vi till stranden ett par timmar inna vi gör oss iordning för kvällens aktivitet. 
Jag hoppas ni får en fin fin dag så hörs vi sen igen. 
Berättar mer om gårdagen/ dagen sen igen. 
Trodde jag hade lite mer tid att uppdatera men nu ska vi till stranden.